مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 18:002015-01-31سياسي

زائران غیر ایرانی با گفتمان انقلاب اسلامی در حرم رضوی آشنا می شوند


معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی اظهار داشت: زائران غیرایرانی در دهه فجر با گفتمان انقلاب آشنا شده و در جلسات ویژه ای به سه زبان عربی، - اردو و آذری در رواق های حرم رضوی شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدجلال حسینی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه ها بیان کرد: به منظور آشنایی زائران غیر ایرانی در رواق های غدیر و دارالمرحمه گفتمان های انقلاب به سه زبان مختلف برگزار می شود.

وی اظهر کرد: علاوه بر این برنامه همچنین نسبت به برگزاری شب شعر انقلاب با حضور شعرای غیر ایرانی جهان اسلام در طول دهه مبارک فجر اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همین رابطه نسبت به ارسال مقالات مرتبط با انقلاب اسلامی، بیانات ارزنده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به همراه بسته های فرهنگی برای زائران ایرانی مقیم خارج در بیش از 800 کشور و در 5 قاره جهان ارسال می شود ادامه داد: سومین نشست تخصصی با موضوع امام خمینی(ره) نیز همزمان با روز 23 بهمن در سالن همایش های آستان قدس رضوی از جمله برنامه های محوری با عنوان ناگفته هایی از مستندات روح الله خواهد بود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان اینکه برنامه های متعددی برای تمامی اقشار جامعه تدارک دیده شده است ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه عموم زائران با عنوان فجر بیداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران غیر ایرانی با گفتمان انقلاب اسلامی در حرم رضوی آشنا می شوند

زائران غیر ایرانی با گفتمان انقلاب اسلامی در حرم رضوی آشنا می شوند