مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 17:352015-01-31اقتصادي

40 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای استان بوشهر وارد بازار کار می شوند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: 40 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای استان بوشهر وارد بازار کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالرسول کازرونی بعد از ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها، در سال جاری، آموزش دو میلیون و 200 نفر ساعت معادل 13 هزار نفر، پیش بینی شده که در 10ماه گذشته، 10هزار نفر در مراکز آموزشی این سازمان مهارت کسب کرده اند.

وی بیان کرد: سفر اخیر رییس جمهور به استان، مصوبات مهمی داشت که قطعا یکی از نکات مهم آن، توسعه و توانمند سازی منابع نیروی انسانی است که بخش مهمی از آن به عهده سازمان فنی و حرفه ای است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ادامه داد: در این راستا، برنامه ریزی برای 15 مرکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت استان صورت گرفته و در حال پیگیری و انجام است.

وی با بیان اینکه از این تعداد مراکز، 3مرکز ویژه خواهران و 12 تای آن، ویژه آموزش به برادران است، افزود: تمامی این مراکز دارای چارت تشکیلاتی و ساختمان هستند و فقط مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های جم و کنگان، در ساختمان ایتیجاری هستند که در صدد ایجاد فضایی مناسب و اختصاصی برای آنها هستیم.

کازرونی ابراز داشت: 120 آموزشگاه آزاد در استان بوشهر وجود دارد که 98 آموزشگاه، فعال هستند و بقیه در مرخصی یا تدارک تجهیزات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای استان بوشهر وارد بازار کار می شوند

40 درصد مهارت آموزان فنی و حرفه ای استان بوشهر وارد بازار کار می شوند