مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 17:252015-01-31اقتصادي

سلامت اداری با اجرای دولت الکترونیک افزایش می یابد


مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی گفت: سلامت اداری با اجرای دولت الکترونیک افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا مهرآسا بعداز ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز با بیان اینکه 50 دستگاه اجرایی استان در شش ماه اول سال مورد ارزیابی قرار گرفتند، افزود: نتایج این ارزیابی نشان می دهد که از 50 درصد مورد انتظار برای شش ماه نخست سال، 45 درصد برآورد شده است.

وی از انتخاب این استان به عنوان پایلوت اجرای برنامه اصلاح نظام اداری خبر داد و اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک، توجه به زمان و سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، حقوق مردم و سلامت اداری مورد تاکید است و بر آنها نظارت می شود.

مهرآسا با اشاره به اینکه استقرار نظام جامع مدیریت از محورهای عمده اصلاح نظام اداری است، افزود: ولی نباید فراموش کرد که اجرای برنامه اصلاح نظام اداری نیازمند فرهنگ سازی صحیح است و باید همه ادارات و مدیران در این خصوص همکاری های لازم را داشته باشند و البته رسانه ها نیز در این خصوص وظایف سنگینی بر عهده دارند.

وی همچنین از آمادگی این دفتر برای هر گونه همکاری با دستگاه های اجرایی استان جهت اصلاح نطام اداری خبر داد و افزود: وجود فرهنگ سازمانی مناسب باعث ارتقای وجدان کاری نیروی انسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت اداری با اجرای دولت الکترونیک افزایش می یابد

سلامت اداری با اجرای دولت الکترونیک افزایش می یابد