مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:502015-01-31فرهنگي

هاشمی: ضریب امنیتی آرای مردمی جشنواره فیلم فجر افزایش یافت


52 نفر در سینماهای مردمی آرا و نظرات مخاطبان جشنواره فیلم فجر را اخذ می کنند.

امسال برخلاف سال گذشته دیگر بلیت خریداری شده ملاک رای دادن نیست بلکه برگه های رای هنگام ورود تماشاگران به سالنهای اصلی بین آن ها توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سیدمحسن هاشمی مدیر اجرایی ستاد برگزاری رای تماشاگران سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر از افزایش ضریب امنیتی برگه های رای امسال خبر داد.

ساعت هشت صبح دیروز جمعه دهم بهمن ماه کارگاه آموزشی فرایند رای گیری و شمارش آرای سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور 52 نفر از راهنمایان صندوق های اخذ آرای مردمی در سینما های جشنواره فیلم فجر در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار شد و در این جلسه به ضرورت توجه به جمع آوری و شمارش آراء تاکید شد.

وی در این کارگاه ضمن تشریح وظایف راهنمایان و مسئولان صندوق ها به تشریح نمونه برگ های شمارش آرا پرداخت و هفت تذکر کلیدی را برای انجام درست ماموریت راهنمایان و مسئولان صندوق ها برشمرد.

در ادامه این کارگاه بازرسان مناطق غرب، مرکز، جنوب و شمال غربی معرفی شدند که در حوزه شرق علیرضا سمیعی، در شمال و غرب امیر پژمان حبیبیان و مرکز آرش دادگستر، جنوب و شمال غربی امیر ضیاء معرفی و مسئولیت بازرسی و سرکشی مستمر بر صندوق ها را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: ضریب امنیتی آرای مردمی جشنواره فیلم فجر افزایش یافت

هاشمی: ضریب امنیتی آرای مردمی جشنواره فیلم فجر افزایش یافت