مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:502015-01-31فرهنگي

منتقد ورایتی با مامور آمار مساله داشت/ «12 مرد خشمگین» در «ملبورن»!


نیما جاویدی با اشاره به اینکه پیمان معادی و نگار جواهریان بهترین انتخاب برای «ملبورن» بودند، تاکید کرد بازی پیمان معادی در «ملبورن» تاثیر این فیلم را چند برابر کرد.

- نیما جاویدی با اشاره به اینکه پیمان معادی و نگار جواهریان بهترین انتخاب برای ملبورن بودند، تاکید کرد بازی پیمان معادی در ملبورن تاثیر این فیلم را چند برابر کرد.

خبرگزاری مهر-گروه هنر: فیلم سینمایی ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از جمله فیلم هایی است که توانسته با استقبال مناسبی در گیشه همراه شود و بیش از یک ماه است که در سینماها در حال اکران است.

در این فیلم بازیگرانی چون پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، مارتین شمعون پور، شیرین یزدان بخش، الهام کردا حضور دارند.

ملبورن درامی معمایی است درباره زوجی جوان که در آستانه سفر ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می شوند.

به دفتر جواد نوروزبیگی رفتیم تا با حضور نیما جاویدی کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه کننده، هومن بهمنش فیلمبردار و روشنگ گرامی بازیگر درباره فیلم ملبورن به گفتگو بنشینیم.

در بخش اول این مصاحبه به چگونگی شکل گیری ایده ساخت ملبورن پرداخته شد، نیما جاویدی گفت که ایده ساخت این فیلم از یک سفر خانوادگی شکل گرفت که در آن یک روز من و کودک یکی از همراهانمان در خانه تنها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقد ورایتی با مامور آمار مساله داشت/ «12 مرد خشمگین» در «ملبورن»!

منتقد ورایتی با مامور آمار مساله داشت/ «12 مرد خشمگین» در «ملبورن»!