مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:202015-01-31اقتصادي

راه های مقابله با لمپن های سیاسی


رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اذعان به وجود جریان لمپنیسم و لمپن ها در کشور گفت که برای مقابله با آنها، دو جریان لمپن ایجاد کنیم تا آن ها با هم دعوا کنند و در طرف دیگر افراد توانمند و اصلی کشور به امور جدی و اساسی کشور بپردازند و وقتشان صرف حاشیه ها نشود.

کاظم جلالی در گفت وگو با ایسنا با این اعتقاد به این که جریانات انحرافی و لمپنیسم در داخل کشور ما همچون بسیاری از کشورها قابل ریشه کنی نیست با انتقاد از رویکرد رسانه ها در مواجهه با لمپن ها گفت که امروز رسانه ها به لمپن ها بیشتر می پردازند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس همچنین ضمن توضیح در مورد وضعیت اقتصادی، اتکای بودجه به نفت را در سال آینده کم دانست و آرزو کرد که قیمت جهانی نفت پایین تر آید.

کاظم جلالی نماینده شاهرود با حضور در ایسنا به گفت وگوی تفصیلی با خبرنگار این رسانه پرداخت که مشروح آن را در زیر می خوانید: سوال: ارزیابی شما از لایحه بودجه 94 و رویکرد دولت در تنظیم این لایحه چیست؟ دولت در موعد قانونی لایحه بودجه را به مجلس ارائه کرد و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بودجه ای مناسب با شرایط کشور تدوین کند که از این جهت باید از اقدام دولت تقدیر کرد.

قانون بودجه ریزی در کشور با مشکل مواجه است البته مشکل اساسی و اصلی آن است که قانون بودجه ریزی در کشور با مشکل موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های مقابله با لمپن های سیاسی

راه های مقابله با لمپن های سیاسی