مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:202015-01-31فرهنگي

85 درصد مردم رفسنجان از برنامه های رادیو رفسنجان رضایت دارند


مدیر رادیو رفسنجان در سالگرد 15 سالگی تاسیس این رسانه گفت: هم اکنون طبق نظرسنجی ها 85 درصد مردم رفسنجان از برنامه های رادیو رفسنجان رضایت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی حسنخانی ظهر شنبه در دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از رادیو رفسنجان، اظهار داشت: اخیرا با کمک معاونت فنی این استودیو راه اندازی و افتتاح شده است و پخش، ضبط و تولید محتوای رادیویی در آن انجام می شود.

وی افزود: هر ساله هزار و 200 ساعت برنامه از طریق امواج رادیو رفسنجان پخش می شود در حالیکه برای اجرای هر برنامه دو برابر زمان لازم است تا برنامه ضبط و تهیه شود.

وی با بیان اینکه بیش از 30 نفر در بخش های مختلف رادیو رفسنجان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: این افراد در بخش های گویندگی، نویسندگی، گزارشگری، صدابرداری، ارزیابی پخش، تهیه کنندگی، دستیار تهیه، ارتباطات، ترابری، حراست و هماهنگی همکاری می کنند.

حسنخانی عنوان کرد: برنامه های سلام رفسنجان ، همراه ، رادیو دوستان ، ضیافت نور ، در آستان انتظار ، با قدسیان آسمان و ویژه برنامه دهه افتخار و ماه رمضان از جمله برنامه های رادیو رفسنجان در طول پانزده سال فعالیت خود است.

مدیر رادیو رفسنجان با اشاره به آخرین نظرسنجی کشوری در سال 91 از عملکرد این رسانه گفت: طبق این نظرسنجی رادیو رفسنجان 23 درصد شنونده دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد مردم رفسنجان از برنامه های رادیو رفسنجان رضایت دارند

85 درصد مردم رفسنجان از برنامه های رادیو رفسنجان رضایت دارند