مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:152015-01-31اقتصادي

افتتاح 305 طرح کشاورزی هم زمان با دهه فجر در هرمزگان


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در دهه ی فجر امسال، 305 پروژه ی بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 308 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی خلیج فارس، ناصر حیدری پوری بعد از ظهر امروز(شنبه 11 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از طرح های بخش کشاورزی استان در دهه فجر اظهار کرد: در دهه ی فجر امسال، 305 طرح در بخش های کشاورز به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: طرح های مورد افتتاح در دهه ی فجر امسال در استان شامل دو پروژه ی صنعتی کشاورزی، 11 مورد تولیدات دامی، 284 مورد پروژه ی آبیاری تحت فشار، یک مورد اسکان عشایر است.

حیدری پوری با بیان اینکه طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر اعتباری بالغ بر 308 میلیارد ریال را به همراه داشته است، افزود: در دهه ی فجر پروژه ی بسته بندی قارچ و سبزی و اسکان عشایر دشت مسافر شهرستان رودان به صورت نمادین به بهره برداری می رسد.

وی هم چنین از تکمیل چرخه ی تولید محصولاتی که استان پتانسیل تولیدات آن ها را دارد خبر داد و گفت: محصولاتی مانند تولیدات گوشت مرغ که در استان واحدهای زیادی در این عرصه در حال فعالیت هستند اما به علت نبود مرغ مولد در استان باید جوجه یک روزه را از دیگر استان ها تهیه کنند، این امر موجب افزایش هزینه های تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 305 طرح کشاورزی هم زمان با دهه فجر در هرمزگان

افتتاح 305 طرح کشاورزی هم زمان با دهه فجر در هرمزگان