مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 16:152015-01-31اقتصادي

احداث مجتمع های ابرسانی روستایی از ردیف بودجه ملی برخوردار شد


مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور ردیف ملی به مجتمع های آبرسانی استان ها اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد دانشگر روز شنبه درنشستی خبری در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب روستایی عنوان کرد: 11 درصد از مجموع اعتبارات ملی به منظور طرح احداث مجتمع های ابرسانی در کل کشور به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به مصوبات هیئت دولت در هشتمین سفر استانی در بخش روستاها عنوان کرد: در این سفر 4 ردیف بودجه به روستاها اختصاص داده شد که بر مبنای آن در نخستین ردیف احداث5مجتمع آبرسانی با اعتبار 5 میلیارد تومان به تصویب رسید که تاکنون 40 درصد این اعتبار محقق شده است.

وی ادامه داد: دومین پروژه نیز با تامین اعتبار 6 میلیارد و 970 میلیون تومانی برای پروژه های متاثر از خشکسالی بود که در این راستا 106 پروژه همراه با مبادله و موافقتنامه بوده و 80 پروژه به اتمام رسیده و 26 پروژه در دست اجرا است.

دانشگر گفت: توازن منطقه ای با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب 24 پروژه در حال انجام است و در چهارمین نوع پروژه های روستایی مصوب هیئت دولت، تعداد 64 پروژه مبادله و موافقتنانه امضا شد که تمامی این 4بخش مصوبات روستایی هیئت دولت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع های ابرسانی روستایی از ردیف بودجه ملی برخوردار شد

احداث مجتمع های ابرسانی روستایی از ردیف بودجه ملی برخوردار شد