مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:552015-01-31ورزشي

تیم بدمینتون قم به دلیل مشکل مالی به بندرعباس اعزام نشد


تیم بدمینتون قم به دلیل مشکل مالی قادر به تهیه بلیت سفر به بندرعباس برای حضور در لیگ دسته اول بدمینتون کشور نشد.

- علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم بدمینتون مردان قم که قرار بود روزهای 9 و 10 بهمن ماه در مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بدمینتون کشور حضور یابد به دلیل مشکل مالی در این مسابقات حضور پیدا نکرد.

وی افزود: در دور رفت این مسابقات در سمنان با وجود اینکه حامی مالی برای حمایت از تیم پرامید بدمینتون قم وجود نداشت شرکت کردیم و می توانستیم در دور برگشت نیز حاضر باشیم اما برای سفر هوایی به شهر بندرعباس با مشکل مالی برای تامین بلیت مواجه بودیم و امکان سفر زمینی نیز برای این تیم وجود نداشت.

رییس هیئت بدمینتون قم گفت: عدم حضور ما در این مسابقات به قیمت قرار گرفتن تیم ما در قعر جدول رده بندی گروه دوم تمام شد اما به دسته دوم سقوط نکرده ایم و باید برای بقا در لیگ دسته اول در مسابقات مرحله سوم شرکت کنیم که با حضور 4 تیم قعرنشین برگزار می شود و یک تیم از این جمع در لیگ دسته اول می ماند.

پنجه باشی بیان داشت: بدمینتون قم امسال شرایط مالی نابسامانی داشت و شرایط تیم ما به سمتی پیش رفت که 3 بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و این بازیکنان برای دریافت دستمزد حرفه ای به تیم های غیر بومی در لیگ بر تر و لیگ دسته اول پیوستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بدمینتون قم به دلیل مشکل مالی به بندرعباس اعزام نشد

تیم بدمینتون قم به دلیل مشکل مالی به بندرعباس اعزام نشد