مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:502015-01-31سياسي

معاون فرمانداری ورامین: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب است


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: تمامی مردم و مسئولان باید از فرصت دهه مبارک فجر در جهت تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و آگاه سازی قشر جوان بهره ببرند.

- " از جنوب استان تهران، سیدرضا طباطبایی ظهر امروز در مراسم آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت: تمامی اندیشمندان جهان در مقالات و اظهارنظرهای خود از دهه فجر به عنوان تاثیرگذارترین اتفاق قرن یاد می کنند که تاثیر بسیاری بر جهان داشته است بنابراین لازم است تا ابعاد مختلف این اتفاق تبیین شود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: امروز شاهدیم که غرب در تلاش است تا با دامن زدن بر اسلام هراسی، در مقابل آرمان ها و اندیشه های انقلاب اسلامی ایستادگی کند زیرا انقلاب اسلامی ملت ایران الگوی جدیدی را به جهانیان عرضه کرد که راه سعادت، تکامل و ارتقای بشریت را فارغ از الگوهایی که جهان غرب ترسیم کرده دنبال می کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی را به جهانیان عرضه کرد که هم اکنون خودنمایی کرده و راه را برای آزادی خواهان جهان روشن ساخته است، این حرف در عمل خود را نشان داده است و روز به روز کارآمدی خود را در عرصه های مختلف به رخ جهانیان می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرمانداری ورامین: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب است

معاون فرمانداری ورامین: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب است