مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:452015-01-31سياسي

همایش کاریابی ویژه پناه جویان تبعه افغانستان در مشهد برگزار شد


همایش کاریابی ویژه پناه جویان تبعه افغانستان با هدف بازگشت توانمندانه به کشورشان با حضور معاون سرکنسولگری افغانستان و رییس دفتر کمیسیاری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در مراسمی که روز شنبه با همکاری سازمان بین المللی ژاپن و با حضور معاون اول سرکنسولگری افغانستان برگزار شد معاون مدیرکل اتباع خارجه استان خراسان رضوی گفت: یکی از سیاست های اصلی دولت ایران بازگشت محترمانه و عزتمندانه اتباع افغانی به کشورشان است و دولت اقدامات حمایتی زیادی را نیز در این خصوص انجام داده است.

حسین احمدی افزود: ایران و به ویژه استان خراسان رضوی هر ساله دوره های آموزش فنی و حرفه ای را برای پناهندگان برگزار می کند که پناهجویان بعد از فراگیری این مهارت ها می توانند در جهت بازگشت به کشور و ایجاد اشتغال برای خود استفاده کنند.

وی با اشاره به دوره های آموزشی که موسسه ژاپنی نیکو ویژه مهاجریان افغانی برگزار می کند اظهار داشت: این موسسه تاکنون فعالیت های بسیار مناسبی را در جهت مهارت آموزی انجام می دهد و هر ساله دانشجویان زیادی این مهارت ها را فرا می گیرند.

معاون مدیرکل اتباع خارجه استان خراسان رضوی تصریح کرد: انتظار داریم دانشجویان بعد از تحصیل در این موسسات و هنگامی که موفق به کسب مهارت شدند به کشور خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کاریابی ویژه پناه جویان تبعه افغانستان در مشهد برگزار شد

همایش کاریابی ویژه پناه جویان تبعه افغانستان در مشهد برگزار شد