مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 14:402015-01-31ورزشي

مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر البرز افتتاح می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن گرامیداشت دهه فجر، گفت: مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر استان را روز 21 بهمن افتتاح می شود.

- حسین نصیری در گفتگو با مهر ضمن گرامیداشت ایام بهمن ماه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی جواب دندان شکنی بود که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) به استکبار جهانی داد.

نصیری در ادامه با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر البرز در این ایام، گفت: مهمترین برنامه روز 13 بهمن را جشن بزرگ فجر یاوران هلال با حضور خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان البرز به منظور ترویج فرهنگ اسلامی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از روز 14 بهمن به نام روز انقلاب اسلامی جوانان، هویت ملی، علم و فناوری یاد کرد و افزود: در این روز خانه مخترعین جوان در جمعیت هلال احمر استان تاسیس می شود و همچنین المپیاد ورزشی اعضا جوانان و طرح ملی دادرس، اجرا می شود.

کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان البرز افتتاح می شوداین مسئول اذعان داشت: در روز 15 بهمن ماه طرح نیابت و برگزاری اردوی یک روزه درون استانی اجرا می شود.

نصیری یادآور شد: در روز 16 بهمن ماه که به نام روز عدالت گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نامگذاری شده است دفتر نمایندگی شهرستان فردیس و کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان البرز افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر البرز افتتاح می شود

مکان جدید داروخانه جمعیت هلال احمر البرز افتتاح می شود