مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:262015-01-31سياسي

امام جمعه موقت ورامین: آموزش و پرورش برای آینده جوانان برنامه ریزی داشته باشد


آموزش و پرورش تنها ارگانی است که نسل آینده ساز ایران اسلامی را در اختیار داشته و می تواند برای آینده کشور برنامه ریزی مناسبی را صوت دهد.

- " از جنوب استان تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز برنامه های کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر که در محل مدیریت آموزش و پرورش ورامین برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش جوانانی را در اختیار دارد که آینده کشور به دست آنان است و باید از هم اکنون آنان را با ارزش های این نظام الهی آشنا کند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز تلاش و همت دشمن بر این امر استوار شده تا ذهن جوانان را مسموم کرده و آنان را از ارزش های انقلاب دور سازد تا به این واسطه راه آنان را از انقلاب جدا کند، این مهم وظیفه مسئولان و برنامه ریزان کشور را در مقابله با این توطئه ها سنگین تر کرده است.

وی افزود: همه افراد و به ویژه مسئولان فرهنگی وظیفه دارند تا در حوزه فرهنگ فعالانه وارد عرصه شوند، گاهی اوقات لازم است تا در مسائل فرهنگی، همان طور که امام راحل عمل کرد به استکبار تهاجم کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران تصریح کرد: هرچند که دشمنان اسلام و استکبار جهانی از ابزارهای قدرتمندی در حوزه فرهنگ برخوردار بوده و رسانه های متعددی را در اختیار دارند ولی داشته ها و ابزارهای ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: آموزش و پرورش برای آینده جوانان برنامه ریزی داشته باشد

امام جمعه موقت ورامین: آموزش و پرورش برای آینده جوانان برنامه ریزی داشته باشد