مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:202015-01-31سياسي

آخرین جزییات پرونده تخریب پاساژ علاءالدین


پرونده شکایت مالک مجتمع علاءالدین از تصمیم کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران مبنی بر تخریب این مجتمع، در دستور رسیدگی شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری قرار دارد و قاضی پرونده طرفین دعوا را برای دومین بار به دیوان احضار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران، با توجه به ساخت غیرقانونی طبقات هفتم و منفی3 مجتمع علاءالدین، حکم به تخریب این طبقه داد؛ حکمی که مالک مجتمع با طرح شکایت در دیوان عدالت اداری نسبت به آن اعتراض کرد.

مالک علاءالدین در شکایت تقدیمی خود به دیوان عدالت، درخواست صدور دستور موقت را نیز کرده بود که شعبه بدوی رسیدگی کننده با درخواست دستور موقت، موافقت کرد.

با توجه به صدور دستور موقت، پرونده خارج از نوبت در دستور رسیدگی شعبه دیوان قرار گرفت و پس از تبادل لایحه بین طرفین، شعبه بدوی، شکایت مالک علاءالدین نسبت به تصمیم کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران را رد کرد.

با رد شدن شکایت، هرچند مالک علاءالدین درخواست تجدید نظر خواهی کرد اما زمزمه ها برای تخریب طبقات غیرمجاز مجتمع بالا گرفت و علی اکبر بختیاری مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری درباره اجرای حکم کمیسیون ماده 100 قبل از قطعی شدن حکم دیوان به خبرنگار تسنیم گفت: درخواست تجدیدنظر، مانع اجرای حکم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات پرونده تخریب پاساژ علاءالدین

آخرین جزییات پرونده تخریب پاساژ علاءالدین