مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 13:152015-01-31سياسي

شهید همدانی نیروی انتظامی تشییع شد/ایستادگی جانانه برای حفظ امنیت


شهید همدانی نیروی انتظامی استان همدان که به دست اشرار به شهادت رسیده بود بر دستان مردم این دیار تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مردم همدان و جمعی از نیروهای مسلح استان همدان با شنیدن خبر عروج ملکوتی یکی از اعضای کادر نیروی انتظامی که اصالتا همدانی و اهل شهر تویسرکان بوده و به توفیق شهادت نائل شده بود ظهر شنبه خود را به محل تشییع وی رسانده بودند تا بار دیگر با آرمان شهدا پیمانی دگرباره ببندند.

پیکر پاک شهید پیمان محمدطاهری که روز پنج شنبه در درگیری با یکی از سارقان در شهر لالی در استان خوزستان به شهادت رسیده بود در مراسمی با شکوه تا میدان سپاه این شهر تشییع و برای تشییع مردمی در شهر تویسرکان به این شهر منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در حاشیه این مراسم به مهر گفت: شهید طاهری در درگیری با معاندین و اشرار مسلح در شهرستان لالی در استان خوزستان به توفیق شهادت نائل شده است.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب با اشاره به تشییع باشکوه وی در همدان، اذعان داشت: پیکر این شهید در تویسرکان که زادگاه وی است نیز تشییع مردمی شده ودر مزار شهدای سرابی تویسرکان تدفین خواهد شد.

نیروی انتظامی در استان همدان 327 شهید تقدیم نظام کرده است وی با بیان اینکه این شهید 24 سال سن داشت و چهار سال در استخدام نیروی انتظامی بود، گفت: نیروی انتظامی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی نیروی انتظامی تشییع شد/ایستادگی جانانه برای حفظ امنیت

شهید همدانی نیروی انتظامی تشییع شد/ایستادگی جانانه برای حفظ امنیت