مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 12:162015-01-31فرهنگي

جشنواره استانی شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار می شود


مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه فجر جشنواره شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سیدعلی زمزم صبح شنبه در نشست خبری کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهارکرد: کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از 20 روز گذشته در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده است.

وی از برگزاری شش برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در 20 بهمن ماه سال جاری جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی در شهرستان خوسف برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: علاقمندان می توانند تا 15 بهمن ماه آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد در شهرستان ها و یا به دبیرخانه این جشنواره، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خوسف ارسال کنند.

زمزم با بیان اینکه 14 عنوان برنامه شامل جشن انقلاب در استان برگزار می شود، گفت: به دلیل کمبود اعتبارات جشنواره بین المللی شعر فجر در سال جاری در خراسان جنوبی برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: هزینه کرد 140 میلیون تومان برای اکران جشنواره فیلم فجر برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صرفه اقتصادی ندارد به همین دلیل از اکران این فیلم ها صرف نظر کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار می شود

جشنواره استانی شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار می شود