مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 12:052015-01-31دانش

پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هم به دانشگاه می روند


کشور روسیه در یک اقدامی جالب دانشگاه هایی را برای سالمندان کشور خود افتتاح کرد که آنها بتوانند با امید به تحصیلات خود ادامه دهند.

- "، در هر سنی می توان دانشجو شد، حتی در سن 80 سالگی؛ مادربزرگ ها و پدربزرگ های روسیه این موضوع را به اثبات می رسانند و به این منظور دانشگاه قرن نقره ای مخصوص تحصیل سالمندان در شهر کورسک گشایش یافت.

مادربزرگ ها و پدربزرگ های روسی می توانند در کلاس های درس دانشگاه سالمندان به تحصیل بپردازند و پس از گذشت چند دهه با برگشتن به پشت نیمکت های کلاس، خود را جوان و پر انرژی احساس کنند و به کسب دانش و یادگیری حرفه های جدید مشغول شوند.

دانشگاه کاستروما یکی از شهرهای باستانی روسیه با فرارسیدن عصر، خالی نمی شود؛ سالخوردگان جای دانشجویان جوان روزانه را می گیرند.

آموزش افراد مسن در سه رشته گیاه شناسی کاربردی و حقوق و فناوری کامپیوتری انجام می شود.

از مدتی که دانشگاه دایر شده است، کلاس کامپیوتر یکی از کلاس های محبوب در بین بازنشستگان باشد؛ محصلان در این کلاس، قدم به قدم الفبای کار با کامپیوتر را می آموزند و جستجوی اطلاعات در اینترنت و کار با برنامه پست الکترونی را یاد می گیرند.

اگر در ابتدا، یادگیری برایشان سخت باشد، پس از چند درس با اطمینان بیشتری اطلاعات ضروری را در شبکه اینترنت پیدا می کنند و برای یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هم به دانشگاه می روند

پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هم به دانشگاه می روند