مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 11:552015-01-31اقتصادي

خانواده های دارای چند معلول صاحب خانه می شوند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در 18 ماه گذشته 28 هزار واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی واگذار شده است ، گفت:خانواده های دارای چند معلول دارای خانه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی ربیعی در آیین واگذاری 2040 واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی عنوان کرد: 53 هزار واحد مسکونی برای واگذاری به مددجویان سازمان بهزیستی کشور در دست احداث است.

وی ادامه داد: در بحث نظام چندلایه رفاه اجتماعی، پایین ترین سطح، سطح حمایتی است که در گذشته شاهد آن بودیم که این موضوع منجر به توانمندسازی نمی شد اما اکنون ذیل فعالیت های شورای عالی رفاه اجتماعی بحث توانمندسازی مطرح و پیگیری شده است که این برنامه ها شامل ایجاد اشتغال و واگذاری مسکن به بخش عظیمی از خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده است.

ربیعی ادامه داد: در موضوع مقابله با فقر شدید، با مساله فقدان کالری و پروتیین روبرو بودیم که درصدد مقابله با آن و حل آن هستیم.

وی افزود: در بخش مسکن مهم تر از موضوع واگذاری مسکن، تعاملات و هماهنگی های میان بخشی صورت گرفته با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خیرین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت راه و شهرسازی و همچنین سازمان بهزیستی کشور در جهت هم افزایی هرچه بیشتر توان این نهادها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های دارای چند معلول صاحب خانه می شوند

خانواده های دارای چند معلول صاحب خانه می شوند