مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 11:462015-01-31سياسي

به غیر از یک فرماندار تمام فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی تغییر کردند


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: از 21 فرماندار موجود در استان، 20 نفرتغییر یافته و به تبع آن و با نظر فرماندار و با همفکری های لازم در این مورد، - " از تبریز، رضا استاد رحیمی صبح امروز در نشست مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه سیاسی، به برگزاری 7 جلسه کمیسیون دانشجویی در ارتباط با مسائل و مشکلات دانشجویی و دانشگاهی خبر داد و ضمن قدردانی از اعضای کارگروه ساماندهی خوابگاه ها، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی 13 نشست مجزا، برگزار شده و از حدود 15 خوابگاه دانشجویی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمده و اقدامات لازم در این رابطه صورت گرفته است.

وی در ادامه از ارجاع موارد کارگری شهرستان تبریز به کمیسیون کارگری فرمانداری تبریز خبر داد و افزود: در صورت نیاز و اعلام فرمانداری تبریز ، موارد و موضوعات در کمیسیون کارگری استان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی با اشاره به اینکه، اجرای طرح جامع تقسیمات کشوری، در حال حاضر روند اداری خود را در وزارت کشور، طی می کند، خواستار تسریع در فرایند اجرای این امر شد .

مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، با ارائه گزارشی از نشست استاندار با روسای دانشگاه ها، اضافه کرد: نباید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به غیر از یک فرماندار تمام فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی تغییر کردند

به غیر از یک فرماندار تمام فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی تغییر کردند