مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 11:412015-01-31دانش

خردادماه، زمان مصاحبه دکتری آزاد


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای مرحله مصاحبه دکتری این دانشگاه، متناسب با ظرفیت هریک از رشته های امتحانی حدود 24 هزار نفر به مصاحبه دوره دکتری تخصصی دعوت خواهند شد.

- زمان اعلام مصاحبه نیز خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری آزمون چه در سطح معاونت سنجش و پذیرش و چه در حوزه های امتحانی گفت: آزمون دکتری تخصصی سال 94 در کمال صحت و سلامت برگزار شد و معاونت سنجش و پذیرش توانست با استفاده از نیروهای کارآمد و با تجربه خود بار دیگر در برگزاری آزمون درخشش از خود نشان دهد که من همینجا از همه آنان تشکر می کنم.

معاون سنجش و پذیرش در ادامه گفت: هدف ما ارتقاء کیفی تحصیلات تکمیلی است، لذا ضمن تلاش در برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، به شیوه های توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی واحدهای مجری دوره تحصیلات تکمیلی توجه ویژه ای داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل در پایان ضمن تشکر از داوطلبان شرکت کننده و خانواده هایشان، گفت: یکی از رموز موفقیت تحصیل در دوره دکتری تخصصی مطالعه مستمر و تلاش است، لذا من از همه این عزیزان چه آنهایی که پذیرفته می شوند و چه آنهایی که مجبور خواهند بود شانس خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خردادماه، زمان مصاحبه دکتری آزاد

خردادماه، زمان مصاحبه دکتری آزاد