مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 11:162015-01-31اجتماعي

کولاک در اردبیل/ انسداد محور اردبیل- سرچم از امروز


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا علت انسداد محور اردبیل- سرچم را 4 خطه کردن آن عنوان کرد و گفت: این محور از امروز تا روز پنجشنبه 21 اسفند ماه به مدت 40 روز مسدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: هم اکنون در محورهای گلستان، توسکستان- شاهرود و آزادشهر بارش برف جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در اکثر محورهای استان مازندران بارش باران جریان دارد؛ همچنین در محورهای مواصلاتی استان های خراسان شمالی، گلستان و محورهای چناران- مشهد، درگز- مشهد و نیشابور- مشهد در استان خراسان رضوی نیز بارش باران اعلام شده است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: استان اردبیل و محورهای اسالم به خلخال و سراب به تبریز دارای کولاک است؛ بنابراین به رانندگان توصیه می شود که با احتیاط کامل و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در این محورها تردد کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و پونل به خلخال نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است؛ همچنین محور اردبیل- سرچم در استان اردبیل نیز به مدت 40 روز مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک در اردبیل/ انسداد محور اردبیل- سرچم از امروز

کولاک در اردبیل/ انسداد محور اردبیل- سرچم از امروز