مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 10:122015-01-31ورزشي

فرمانده سپاه اقلید خبر داد اجرای 144 ویژه برنامه دهه فجر در اقلید


فرمانده سپاه اقلید از اجرای 144 ویژه برنامه فرهنگی، عمرانی، ورزشی و بصیرتی بسیج در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

- موسی زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به جایگاه بسیج و سپاه در پیشبرد اهداف و اصول انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج الگوی ایثارگری، فداکاری، اخلاص و ایمان است که در سخت ترین شرایط با حضور همه جانبه و پرقدرت در صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران می کوشد.

وی با تأکید بر لزوم وجود اتحاد و وحدت در حفظ آرمان های انقلاب بیان داشت: وحدت و انسجام ملی موجب رشد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و.

و پیروزی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی کشوری می شود ازاین رو حفظ و ارتقای وحدت ملی یکی از اهداف اصلی بسیج در راستای تداوم و تثبیت نظام است.

فرمانده سپاه اقلید با اشاره به اجرای 144 ویژه برنامه بسیج در دهه فجر امسال در این شهرستان عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای جامعه پزشکی در حسینیه بیت العباس اقلید، یادواره شهدای محله در حسینیه فاطمیه اقلید و شهدای محله روستای رضاآباد حسن آباد از برنامه های اجرایی دهه فجر امسال است.

زارعی به اجرای نشست های بصیرتی سیاسی، آسیب شناسی تهدیدات ماهواره، تربیت صحیح فرزندان، دشمن شناسی و بیان خدمات انقلاب اسلامی بسیج در دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش های مقابله با آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه اقلید خبر داد اجرای 144 ویژه برنامه دهه فجر در اقلید

فرمانده سپاه اقلید خبر داد اجرای 144 ویژه برنامه دهه فجر در اقلید