مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 10:112015-01-31اقتصادي

تدوین برنامه ششم با رویکرد اقتصادمقاومتی و آمایش سرزمین


معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از تدوین برنامه ششم با رویکرد اقتصادمقاومتی و آمایش سرزمین خبر داد و گفت: محورهای توسعه در استان ها و مناطق مختلف کشور متناسب با مزیت های سرزمینی تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سید حمید پورمحمدی اظهار داشت: رویکرد اقتصاد مقاومتی این است که از همه ظرفیت ها و فرصت ها در همه جای کشور به خوبی برای تولید ثروت استفاده کنیم.

وی گفت: کشورما در عرصه های اقتصادی و جغرافیایی، مزیت ها و استعدادهای سرشار معنوی و مادی و ذخائر و منابع غنی ومتنوع دارد و باید بتوانیم از همه این فرصت ها استفاده بهینه کنیم.

پورمحمدی افزود: دولت یازدهم نیز اعتقاد دارد اقتصادمقاومتی موقعی مستقر می شود که همه مردم و بخش های اقتصادی اعم از دولتی، عمومی ، خصوصی و تعاونی در تولید ثروت نقش آفرین شوند و به آمایش سرزمین در برنامه ریزی های توسعه نیاز داریم.

وی اظهارداشت: از دستاوردهای قابل پیش بینی اقتصاد مقاومتی می توان به رشد پایدار و ارتقای شاخص های مقاومت اقتصادی و اهداف سند چشم انداز بیست ساله اشاره کرد و باید همه امکانات و منابع مالی و سرمایه های انسانی و علمی کشور فعال شود و توسعه کارآفرینی مد نظر باشد، همچنین اقتصاد دانش بنیان و نوآوری، رشد بهره وری ، افزایش رقابت پذیری اقتصاد و ظرفیت و قابلیت های متنوع در جغرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه ششم با رویکرد اقتصادمقاومتی و آمایش سرزمین

تدوین برنامه ششم با رویکرد اقتصادمقاومتی و آمایش سرزمین