مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 08:512015-01-31ورزشي

فولاد در برخی پستها کمبود بازیکن دارد


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود بازی خوب در برابر راه آهن تهران ولی باید عنوان کنم که فولاد هنوز در چند پست کمبود بازیکن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شب گذشته پس از پیروزی تیمش در برابر راه آهن تهران در جمع خبرنگاران در ورزشگاه الغدیر اهواز اظهار کرد: در نیمه اول فقط از محمد قاضی به عنوان مهاجم نوک استفاده کردم اما بعد از اینکه نتیجه ای عاید نشد نونگ را نیز به خطه حمله اضافه کردیم که طبیعتا تغییر ترکیب در حین بازی مقداری زمان می برد تا تیم دوباره متعادل شود و به همین برای گل زدن ما تا نیمه دوم طول کشید که جا دارد از صبر هواداران و تشویق آنها و صبر و اصرار بازیکنان بر گلزنی تشکر کنم و از این برد که در بازی بعد از تعطیلات که معمولا تیم شرایط سخت دارد کاملا راضی هستم.

وی درباره اظهار نظر سرمربی راه آهن که گفته بود فولاد با چهار مهاجم بازی را آغاز کرده بود اما با دیدن قدرت راه آهن ترکیب خود را تغییر داد حاضر به اظهار نشد و گفت: همان بهتر که لطیفی چنین فکری کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره بازی خوب سه بازیکن جدید فولاد و رضایت تماشاگران از اولین نمایش خانگی آنها گفت: اعتقاد دارم با توجه به شرایط پیش آمده و فقدان تعدادی از بازیکنان کلیدی فولاد به دلایل مختلف کادر فنی فولاد بهترین انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد در برخی پستها کمبود بازیکن دارد

فولاد در برخی پستها کمبود بازیکن دارد