مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 08:212015-01-31اقتصادي

نوسازی بافت فرسوده به درستی اجرا نشد/ استفاده از فرصت های ساخت و ساز


رییس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه دولت باید از فرصت های ساخت و ساز در تمام کشور استفاده کند، گفت: معتقدم نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری به درستی اجرا نشده است.

- حمشید برزگر در گفتگو با مهر با بیان اینکه 70 هزار هکتار بافت فرسوده شناسایی شده که باید در 10 سال آینده احیا شود، اظهار داشت: معتقدم که بافت فرسوده بیشتری در کشور وجود دارد اما تاکنون بنابر اعلام دولت از 70 هزار هکتار بافت فرسوده، 10 درصد احیا شده است.

وی با بیان اینکه البته معتقدم نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری به درستی اجرا نشده است، گفت: مردم خانه هایشان را کوبیدند و بدون رعایت ضوابط ساختند اما دولت به نام خود تمام کرد.

رییس کانون سراسری انبوه سازان با اشاره به اینکه باید به این رقم 120 هزار هکتار سکونتگاه های غیررسمی را هم اضافه کنیم که ساماندهی این بخش ها نیاز به حمایت دولت و تامین منابع مالی دارد، بیان کرد: آنهایی که در بازار به دنبال دلالی و سوداگری هستند انبوه ساز نیستند چراکه در سال های اخیر سازندگان غیرحرفه ای وارد این بخش شدند اما اگر دولت از انبوه ساز به عنوان بازوی فکری واجرایی استفاده کند بطور حتم موفق می شود.

برزگر با تاکید بر اینکه دولت باید از توسعه شهرها و از بین بردن زمین و منابع زمینی پرهیز کند، گفت: باید قابلیت تمام شهرها را درن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بافت فرسوده به درستی اجرا نشد/ استفاده از فرصت های ساخت و ساز

نوسازی بافت فرسوده به درستی اجرا نشد/ استفاده از فرصت های ساخت و ساز