مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 08:162015-01-31اجتماعي

تعطیلی مدارس اهواز و 12 شهر خوزستان به دلیل توفان خاک


به دلیل آلودگی ناشی از گرد و غبار طی دو روز گذشته، تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در اهواز و 12 شهرستان دیگر استان خوزستان فردا شنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخاطر توجه به سلامت دانش آموزان بر اساس اعلام سازمان محیط زیست استان مبنی بر عدم رفع آلودگی هوا این تصمیم اتخاذ شد.

محمد تقی زاده افزود : علاوه بر تعطیلی مدارس اهواز همچنین تمامی مدارس شهرستان های سوسنگرد، هندیجان، گتوند، شوشتر، شوش ، دزفول ، حمیدیه ، کارون ، باوی ، اندیمشک، هویزه و ماهشهر در نوبت صبح فردا تعطیل می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان تاکید کرد تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس در نوبت عصر منوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان محیط زیست استان است که فردا متعاقبا اعلام می گردد.

مدیر کل محیط زیست خوزستان هم اعلام کرد : میزان گرد و غبار شهر اهواز در ظهر روز جمعه سه هزار و 912 میکرو گرم بر مترمکعب است که 26 برابر حد مجاز می باشد.

احمد رضا لاهیجان زاده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این در حالی است که بالاترین میزان آلودگی اهواز در ساعت 15 چهار هزار و 390 میکروگرم بر مترمکعب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس اهواز و 12 شهر خوزستان به دلیل توفان خاک

تعطیلی مدارس اهواز و 12 شهر خوزستان به دلیل توفان خاک