مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1393 ساعت 07:202015-01-31ورزشي

یادداشت/ ذوب آهن همان تیمی شد که هواداران انتظار دارند


تیم ذوب آهن با غلبه بر تیم پرسپولیس روند صعودی خود را ادامه داد تا امیدواری های زیادی برای فراموشی شرایط بد این تیم در فصل های اخیر به وجود بیاید.

- " از اصفهان، پس از تعطیلی بلندمدت مسابقات لیگ به دلیل حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا، هواداران تیم ذوب آهن نگران بودند که تعطیلی ایجاد شده موجب دور شدن این تیم از شرایط رو به رشدش شود.

ذوب آهن لیگ چهاردهم را بسیار بد آغاز کرد و تا میانه های نیم فصل نخست یکی از کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می شد اما به مرور روند صعودی این تیم آغاز شد تا جایی که تیم اصفهانی موفق شد از منطقه خطر دور شده و رتبه ای تک رقمی را در جدول رده بندی به خود اختصاص دهد.

از این رو نگرانی هایی وجود داشت که وقفه ایجاد شده در روند رو به رشد ذوبی ها خللی وارد کند اما برد یک بر صفر ذوب آهن برابر تیم پرسپولیس این نگرانی را از بین برد.

ذوبی ها در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران بودند که موفق شدند با تک گل مسعود حسن زاده حریف تهرانی خود را با یک گل شکست بدهند.

شاگردان یحیی گل محمدی با این برد 24 امتیازی شده و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کردند که بهترین رتبه این تیم در لیگ چهاردهم تا بدین جای مسابقات محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ ذوب آهن همان تیمی شد که هواداران انتظار دارند

یادداشت/ ذوب آهن همان تیمی شد که هواداران انتظار دارند