مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 21:302015-01-30بين الملل

دیپلمات انگلیسی: طفره از لغو تحریم ها توافق با ایران را به هم خواهد زد


پی تر جنکینز دیپلمات سابق انگلیسی گفت پافشاری آمریکا و اتحادیه اروپا بر تداوم تحریم های اعمال شده بر ایران، فرصت دستیابی به توافق هسته ای را از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، نماینده سابق انگلیس در آژانس بین المللی انرژی اتمی در پایگاه خبری لوبلاگ نوشت: جنجال درباره تلاش های کنگره آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران، این سؤال را در خود مست تر کرده است که آیا آمریکا و اتحادیه اروپا این مسأله را فهمیده اند که مذاکرات هسته ای با ایران به تدابیر منع اشاعه هسته ای منتهی نخواهد شد که آمریکا و اتحادیه اروپا در صورت امتناع از لغو تحریم هایی که ایران به آن نیاز دارد، به آن نیاز خواهند داشت؟ اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا، وزرای امور خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان باعث شک و تردید در این قضیه می شود.

این خطر وجود دارد که آمریکا و اتحادیه اروپا بر این باور باشند که می توانند با پیشنهاد تعلیق و نه لغو تحریم ها و موکول کردن لغو بخش زیادی از آن ها به آینده، به توافقنامه جامع دست یابند.

جنکینز در ادامه یادداشت خود با استناد به مفاد توافقنامه موقت هسته ای موسوم به برنامه مشترک اقدام که پارسال به امضای ایران و 5+1 رسید، نوشت: طبق اقدامات داوطلبانه ای که ایران در چارچوب این توافقنامه آن را پذیرفت، آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات انگلیسی: طفره از لغو تحریم ها توافق با ایران را به هم خواهد زد

دیپلمات انگلیسی: طفره از لغو تحریم ها توافق با ایران را به هم خواهد زد