مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 17:202015-01-30سياسي

حمله حزب الله خسارات روانی زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حمله حزب الله به رژیم صهیونیستی خسارات روانی زیادی به بار آورده و بی شک نابودی کفار حتمی است چرا که خداوند آن را وعده داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار سید محمد باقر زاده صبح جمعه در مراسم اربعین شهدای کلاچای با اشاره به حمله مقتدرانه حزب الله به کاروان رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حزب الله بار دیگر اقتدار خود را به رژیم صهیونیستی نشان داد و باعث بیم و هراس در دل سرکردگان این رژیم شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: خسارات روانی که به رژیم صهیونیستی وارد شده بسیار وسیع تر و عمیق تر از خسارات نظامی است و بدون شک حملات بعدی حزب الله مقتدرانه تر خواهد بود و نابودی کفار حتمی است چرا که خداوند آن را وعده داده است.

وی با اشاره به منزلت جایگاه شهیدان تصریح کرد: خون شهدا پایه های این نظام را شکل داده و گرامیداشت یاد و ادامه راهشان بر همه ما واجب است.

باقر زاده ادامه داد: حضور پر شور مردم در مراسم شهدا نشان از عمق ارادت و علاقه شان به آرمان های شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر بیان کرد: در 22 بهمن امسال،بار دیگر مردم با امام انقلاب بیعت کرده و به دنیا نشان خواهند داد که راه شهدا که همان عزت و افتخار کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله حزب الله خسارات روانی زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است

حمله حزب الله خسارات روانی زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است