مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 17:052015-01-30فرهنگي

چرا عمر «وقایع اتفاقیه» مانند «نیویورک تایمز» طولانی نشد؟


محمد بقایی ماکان با بیان اینکه معایبی در کوی ساکنان معرفت وجود دارد که به واقع دهشتناک است، گفت: اگر نگاهی به نام شهرها و کتابخانه ها و خیابان های شهرهای مان داشته باشیم.

- نام هیچ اهل هنر و فرهنگ و ادبی جز حافظ، سعدی، مولوی، فردوسی و خیام دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم رونمایی از کتاب شانه بر موی سپید روایت ها و گفتارهایی از ماندگاران فرهنگ ایران که عصر پنج شنبه (9 بهمن ماه) با عنوان شب ماندگاران در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، چهره های عرصه مطبوعات، ادبیات و هنر ایران گرد هم آمدند تا از نخستین کتاب روزنامه شرق که به همت انتشارات پیام امروز در دو جلد روانه بازار نشر شده رونمایی کنند.

در ابتدای این مراسم مهدی رحمانیان در سخنانی گفت: از روزی که شرق هفته نامه ای محلی در استان سیستان و بلوچستان بود و بعدها تبدیل به روزنامه ای سراسری شد، آرزو داشتیم که اگر تبدیل به یک نشریه بین المللی هم نمی شود، لااقل یک نشریه شاخص در منطقه باشد.

او اظهار کرد: از سال 1379 که شرق در قالب هفته نامه محلی منتشر شده تا به امروز تجربه چهار بار توقیف را پشت سر گذاشته، که پس از چهارمین توقیف یادداشتی نوشتم در باب انقطاع تجربه و در این باره که با توقیف های مکرر، ستون نویس ها، خبرنگاران، دبیران و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عمر «وقایع اتفاقیه» مانند «نیویورک تایمز» طولانی نشد؟

چرا عمر «وقایع اتفاقیه» مانند «نیویورک تایمز» طولانی نشد؟