مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 17:002015-01-30سياسي

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: توقف راه آهن اردبیل بزرگترین خیانت است


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: توقف در اجرای راه اندازی و تعطیل کردن پروژه راه آهن اردبیل خود بزرگترین خیانت است.

- " از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال عصر امروز در جریان بازدید از طرح های ارتباطی شهرستان خلخال و راه آهن اردبیل میانه گفت: تکمیل راه آهن اردبیل میانه یکی از آروزهای دیرین مردم این استان است و این پروژه نباید به هیچ وجه متوقف شود.

وی با اشاره به اظهارنظر اخیر یکی از نمایندگان استان در مورد توقف پروژه راه آهن اردبیل میانه عنوان کرد: احداث این خط ریلی یکی از افتخارات نظام اسلامی است که عامل مهم در توسعه پایدار استان به شمار می رود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: احداث راه آهن هر چه قدر هزینه در بر بگیرد قطعا به نفع استان بوده و نباید در تکمیل آن به خاطر دیدگاه های غیرکارشناسی و معلوم الحال سنگ اندازی ها انجام شود.

وی با رد اظهارات نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اظهارنظرها ناشیانه و غیرکارشناسی است و هیچ کمکی به توسعه استان نمی کند بلکه چرخ های توسعه این استان را متوقف کرده و زمینه برخی از تفکرات و اندیشه های غیرکارشناسی را فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: توقف راه آهن اردبیل بزرگترین خیانت است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: توقف راه آهن اردبیل بزرگترین خیانت است