مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 17:002015-01-30سياسي

امام جمعه نکا: تبیین انقلاب برای نسل جدید از وظایف مهم دلسوزان انقلاب است


تبیین انقلاب برای نسل جدید از وظایف مهم دلسوزان انقلاب است.

- " از نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نکا اظهار کرد: نسل جدید، باید تاریخ انقلاب را بخواند و با آن آشنا شود و در این رابطه مهم ترین وظیفه برعهده کسانی است که انقلاب را درک کرده اند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برپایی مراسم و جشن های پیروزی انقلاب و گرامیداشت نام و یاد امام راحل و شهدا تاکید کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری پیامبرگونه امام راحل و جانفشانی ملت ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری اکنون به عنوان قدرت در جهان مطرح است که باید این مهم و دستاوردهای مختلف انقلاب بازگو شود.

امام جمعه نکا با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی از ابرقدرت های جهان است و در مقابل جبهه کفر و استکبار با اقتدار تمام ایستاده است یادآور شد: هراس دشمن از ایران اسلامی به دلیل همین ولایت مداری و در خط ولایت و رهبری بودن و ایستادگی در برابر مشکلات است که باید بیش از گذشته در وجودمان تقویت شود.

محمدی لایینی با بیان اینکه ایامی همچون 22 بهمن، 9 دی و.

در ایران اسلامی به عنوان ایام الله معرفی شده اند خاطر نشان کرد: امروز ما باید مدافع انقلاب و اسلام باشیم و باید بدانیم که اگر نعمت انقلاب را قدر نشناسیم و پاسدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نکا: تبیین انقلاب برای نسل جدید از وظایف مهم دلسوزان انقلاب است

امام جمعه نکا: تبیین انقلاب برای نسل جدید از وظایف مهم دلسوزان انقلاب است