مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 15:402015-01-30سياسي

هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران توسعه و پیشرفت جامعه بود


یکی از اهداف مهم به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی رسیدن به توسعه و پیشرفت جامعه بود که برای تحقق این هدف باید از توسعه انسانی شروع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی، تکریم فجرآفرینان را از مهمترین وظایف آحاد ملت برشمرد و عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا از جمله این فجر آفرینان هستند.

وی با بیان اینکه نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی شعار ماست، اضافه کرد: در 36 سال گذشته با وجود فشارهای استکبار با عزت و استقلال، اصول ارزش های نظام حفظ شد.

امام جمعه موقت هرمز تاکید کرد: هر اندازه مقاوم باشیم، پیروز هستیم، چون مردم ایران خالق انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 هستند.

جعفری بیان کرد: انقلاب اسلامی یک فرصت برای خدمت گذاری است، این انقلاب یک موهبت الهی برای ارائه خدمت به مردم است و موقعیتی برای رسیدن به تمایلات خود آن هم با فساد نیست.

امام جمعه موقت هرمز بیان داشت: انقلاب اسلامی فرصتی برای سوء استفاده نیست و از این نظر مسئولان ذیربط باید با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کنند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در دهه فجر واژه های جدیدی در ادبیات ملت ایجاد کرد که باید این واژه ها را بخوبی بیاموزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران توسعه و پیشرفت جامعه بود

هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران توسعه و پیشرفت جامعه بود