مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 15:402015-01-30سياسي

تقویت دولت مطالبه مقام معظم رهبری از ائمه جماعات است


تقویت دولت مطالبه مقام معظم رهبری از ائمه جماعات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام حاج شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه اعضای اصلی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تابع بی چون و چرای ولایت و رهبری هستند، گفت: برای همین باید همه از آنها حمایت کنند و من و امثال من نباید بی جهت حاشیه سازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی این کشور در 36 سال پیش آمریکا و انگلیس بودند، ادامه داد: آنها بر این کشور حکومت می کردند و این انقلاب به رهبری امام عظیم الشان کشور را از دهان بیگانگان خارج کرد.

امام جمعه بناب با اشاره به ایام سالگرد ورود امام راحل(ره) به کشور گفت: تمام این جنگ و جدل ها، تهدیدها و تحریم ها و لشکرکشی هایی که دور و بر ما صورت می گیرند، برای این است که ایران اسلامی مستقل نباشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید طوری برنامه ریزی کنیم که اقشار مختلف مردم در کنار نهادها، ادارات، پایگاه های بسیج و تمام فعالان عرصه های مختلف اجتماعی این ایام مبارک را گرامی بدارند، ابراز داشت: به کوری چشم دشمنان همان نوری که امام راحل(ره) به آن اشاره داشتند، امروز در سراسر کشور منتشر شده است و باید در این امتحان نیز پیروز شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دولت مطالبه مقام معظم رهبری از ائمه جماعات است

تقویت دولت مطالبه مقام معظم رهبری از ائمه جماعات است