مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 04:552015-01-30سياسي

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد در قم


مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد از قضات سابق دیوان عالی کشور دیشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم که حضرات آیات شبیری زنجانی ، سبحانی ، جوادی آملی ، امینی ،نمایندگان بیوت مراجع تقلید ، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم ، برخی از اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، مسئولان استان ، طلاب و فضلای حوزه علمیه و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد بیشترعمر خود را در مسیر تبلیغ و ترویج دین سپری کرد افزود: این عالم مجاهد قبل از انقلاب در مسیر ترویج علوم دینی فعالیت می کرد.

وی همچنین به خدمات حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد اشاره کرد و گفت: این عالم فرهیخته در اوایل انقلاب اقدامات موثری برای ترویج معارف دینی انجام داد که یکی از این اقدامات راه اندازی حوزه علمیه خواهران در گیلان بود.

حجت الاسلام آشتیانی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد به کارهای فرهنگی بسیار اهمیت می داد تصریح کرد:خدمات فرهنگی این عالم برجسته ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد از قضات سابق دیوان عالی کشور بیست و دوم بهمن92 براثر بیماری درگذشت و پیکر وی در گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر (ع) ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد در قم

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین قتیل زاد در قم