مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 03:252015-01-30ورزشي

امام جمعه موقت ورامین: موفقیت های ورزش ورامین موجب نشاط در میان مردم شده است


موفقیت های ورزش ورامین موجب نشاط در میان مردم شده است.

- " از جنوب استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی پنج شنبه شب در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر شهرستان ورامین اظهار کرد: امروز همه ما مسئولان و مردم مدیون شهدا هستیم که با جانفشانی و ایثار موجب سرفرازی ما در جهان شدند.

وی گفت: ورزشکاران شهرستان ورامین در عرصه های مختلف خوش درخشیدند اما نباید به همین میزان راضی باشیم و باید با حمایت از ورزشکاران مسیر کسب جایگاه های بیشتر را هموار کنیم تا نام دیار 15 خرداد در کشور و جهان طنین انداز شود.

وی افزود: اگر امروز ورزشکاران ما با افتخار در میادین جهانی حضور پیدا می کنند و با کسب مقام موجب برافراشته شدن پرچم و نواخنه شدن سرود جمهوری اسلامی ایران می شوند باید قدردان ایثار و فداکاری شهدا باشیم که این فضا را برای ما محیا کردند.

محمودی تاکید کرد: در ورزش باید همزمان با پرورش جسم به دنبال پرورش روح باشیم که دوری از هوای نفس و غرور بهترین راه برای تقویت منش پهلوانی و جلای روح ورزشکاران است.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با ورزشکاران گفت: رهبر انقلاب حضور بانوان ورزشکار با حفظ اصول دینی و ملی و با پوشش چادر را بالاتر از کسب مقام دانستند، بنابراین باید بانوان ورزشکار ما در حفظ شعائر دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: موفقیت های ورزش ورامین موجب نشاط در میان مردم شده است

امام جمعه موقت ورامین: موفقیت های ورزش ورامین موجب نشاط در میان مردم شده است