مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1393 ساعت 03:102015-01-29اقتصادي

معاون فرماندار ویژه ری خبر داد تشکیل 3 کمیته تخصصی برای رفع مشکلات کشاورزی ری


معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: سه کمیته تخصصی با تشکیل اتاق فکر، مشکلات بخش کشاورزی شهرستان را سرشماری و پیشنهادات خود را به اداره جهاد کشاورزی ارائه می کنند.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، عباسعلی سعیدیان در نخستین نشست اعضای اتاق فکر بخش کشاورزی شهرستان ری که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این کارگروه تخصصی از مجموع تولیدکنندگان و بهره برداران، نخبگان و خبرگان بخش های مرتبط با کشاورزی و مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان تشکیل شده و هدف آن پیشبرد بخش کشاورزی با استفاده از ظرفیت های بالقوه و نیازهای تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی در شهرستان از یک جایگاه بسیار مهم برخوردار است، گفت: بالغ بر یک میلیون و 100 هزار تن محصولات کشاورزی در شهرستان تولید می شود که این عدد در واقع موجب شده ری قطب صنعتی و رتبه نخست کشاورزی و دامپروری در زمینه تولید شیر، گندم و سبزی استان تهران را به خود اختصاص دهد.

سعیدیان افزود: با توجه به جایگاه کشاورزی این شهرستان بایستی با یک خرد و تدبیر جمعی بخش کشاورزی مدیریت و در واقع از کارهای جزیی عمل کردن پرهیز و با سایر بخش های مرتبط با کشاورزی از جمله آب، محیط زیست، بهداشت و درمان و منابع طبیعی ضمن هم فکری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار ویژه ری خبر داد تشکیل 3 کمیته تخصصی برای رفع مشکلات کشاورزی ری

معاون فرماندار ویژه ری خبر داد تشکیل 3 کمیته تخصصی برای رفع مشکلات کشاورزی ری