مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 18:352015-01-29اقتصادي

تحویل 2040 مسکن به مددجویان بهزیستی


در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 2040 مسکن در 25 نقطه کشور به مددجویان سازمان بهزیستی تحویل شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر، در این مراسم به صورت نمادین کلید سه باب آپارتمان به سه خانواده عضو سازمان بهزیستی و از خانواده های مددجوی دارای دو تا سه معلول تحویل داده شد.

علی ربیعی در حاشیه این مراسم به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: ساخت و تحویل این نوع مسکن با هم افزایی دستگاههای مختلف از جمله وزارت مسکن و شهرسازی ، بنیاد مستضعفان ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیرین مسکن ساز شکل گرفته اند .

وی با اشاره به تلاش های هفت ماهه وزارت کار برای ساخت این نوع مسکن و تفاهمی که میان دستگاههای مختلف بوجود آمده است افزود: از مقام معظم رهبری تشکر می کنم که این حرکت با فرمان ایشان شکل گرفت زیرا بدین علت هم از معنویت و هم از جنب وجوش برخوردار است.

ربیعی به تصمیم گیریهای شورای عالی رفاه اشاره کرد و گفت: نخستین اقدام برای مقابله با فقر شدید، قراردادن پروتیین و کالری در سفره گروههای آسیب پذیر است و در بحث توانمند سازی این گروهها، تامین مسکن در اولویت قرار گرفت .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در هجده ماه اخیر 28 هزار واحد مسکن تحویل مددجویان شده است و امروز نیز 2040 مسکن تحویل داده می شود و براساس ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 2040 مسکن به مددجویان بهزیستی

تحویل 2040 مسکن به مددجویان بهزیستی