مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 15:552015-01-29سياسي

برنامه های کمیته کارگری مازندران در ایام دهه فجر اعلام شد


مدیرکل تعاون مازندران در جلسه هماهنگی کمیته کارگری دهه فجر برنامه های این کمیته را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی بابایی عصر پنجشنبه در کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر با تاکید بر اهمیت و جایگاه مهم دهه فجر گفت: خداوند متعال در دهه فجر عنایت ویژه ای به ملت ایران و پیروان انقلاب داشته است و توکل و توجه حضرت امام خمینی(ره) بود که باعث پیروزی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر، باید به آرمان های امام و اسلام ناب محمدی توجه کرده و برنامه ریزی جامعی برای این قضیه داشته باشیم.

رییس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر استان بر توجه ویژه به آشنایی نسل جوان با آرمان های امام خمینی (ره) در جشن پیروزی انقلاب تاکید و تصریح کرد: این کمیته اهداف مهمی چون، حضور جامعه هدف در صحنه برای تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب، ترویج فرهنگ کار، فرهنگ تعاون و توجه به روابط کار و افزایش نشاط اجتماعی مبتنی بر ارزش های ماندگار انقلاب اسلامی را در برنامه های خود دنبال می کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان اهم برنامه های کمیته کارگری را شامل دیدار و تجدید پیمان تشکل های کارگری، کارفرمایی و اعضای شورای هماهنگی رفاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه، ائمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کمیته کارگری مازندران در ایام دهه فجر اعلام شد

برنامه های کمیته کارگری مازندران در ایام دهه فجر اعلام شد