مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 15:502015-01-29اجتماعي

جشن پاسداشت روز جهانی تالاب ها در تالاب گندمان برگزار می شود


جشن پاسداشت روز جهانی تالاب ها در تالاب گندمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، لیلا اخلاصی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست برنامه ریزی برای برگزاری جشن پاسداشت روز جهانی تالاب ها در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این جشن برای گسترش مشارکت مردم در حفظ تالاب ها و اهمیت دادن به حفاظت از آنها در منطقه گندمان برگزار می شود.

وی افزود: این جشن با فعالیت های فرهنگی و برگزاری برنامه های شاد و جذاب همراه است که تلاش شده است در کنار این برنامه ها آموزش وحفاظت از تالاب ها و افزایش آگاهی برای کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: این جشن به همت انجمن محیط زیستی تسنیم و با حمایت و پشتیبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری و همچنین بخشداری و نهادهای دولتی منطقه گندمان، در پاسداشت روز جهانی تالاب ها جشنی تالابی همراه با موسیقی و بازی های بومی محلی برگزار می شود.

رییس انجمن محیط زیستی تسنیم بروجن گفت: این جشن با حضور جوامع محلی اطراف تالاب و اهالی شهر گندمان و دوستداران تالاب ها از شهرها و روستاهای استان در روز جمعه 10 بهمن ماه 1393 در محل تالاب گندمان از ساعت 9 صبح همراه با موسیقی و بازی های بومی محلی و اهدای جوایز به فعالان و دوستداران تالاب خصوصاً جوانان و کودکان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پاسداشت روز جهانی تالاب ها در تالاب گندمان برگزار می شود

جشن پاسداشت روز جهانی تالاب ها در تالاب گندمان برگزار می شود