مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 14:502015-01-29اجتماعي

بارش برف در 20 استان کشور


وظیفه با بیان اینکه خلیج فارس طی دو روز آینده مواج خواهد بود، گفت: همچنین امروز به سبب افزایش سرعت وزش باد، پدیده گردوخاک وکاهش دید افقی درجنوب غرب کشور پیش بینی می شود که به تدریج با شروع بارش در این منطقه از غلظت آن کاسته خواهد شد.

- مدیرپیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آتی از بارش برف در 20 استان کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: براساس نقشه های پیش یابی امروز نیز سامانه بارشی در غرب، دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از شمال غرب کشور فعال بوده و سبب ابرناکی، بارش برف وباران و وزش باد دراین مناطق می شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و اوایل وقت روز جمعه در سواحل دریای خزر، افزایش دما قابل توجه بوده و در برخی مناطق سواحل غربی خزر واستان اردبیل با وزش باد جنوبی نسبتأ شدیدی همراه خواهد بود، گفت: در روز جمعه دامنه فعالیت سامانه بارشی، دامنه های زاگرس و برخی مناطق جنوب غرب، نواحی مرکزی و شمال شرق کشور را نیز فرا می گیرد.

مدیرپیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در اواسط وقت این روز با نفوذ جریان های شمالی بارش در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور تشدید می شود، اظهار کرد: این سامانه روز شنبه در سواحل دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 20 استان کشور

بارش برف در 20 استان کشور