مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 14:152015-01-29سياسي

امام جمعه شاهین دژ: اسلام ساخته دست غرب در جهان جایگاهی ندارد


اسلام ساخته و پرداخته کشورهای غربی در جهان جایگاهی ندارد.

- " از شاهین دژ، حجت الاسلام نقی باقری ظهر امروز در جلسه نهایی هماهنگی برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: اسلامی که در اتاق های فکر آمریکا و سایر کشورهای غربی طراحی می شود، به طور قطع در جهان جایگاهی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی به طور قطع در قلب های ملل مختلف نفوذ خواهد کرد، ادامه داد: تفکیک بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی به بصیرت ملت های مناطق مختلف جهان بستگی دارد، بنابراین باید برای ارتقای سطح آگاهی و دانش خود گام بردارند.

این مدرس حوزه و دانشگاه رافت، محبت، هم زیستی مسالمت آمیز را پیام های دین اسلام و از آموزه های رحمت للعالمین (ص) دانست، اضافه کرد: در دین سفارش اکید به پرهیز از بدرفتاری با حیوانات توصیه شده، بنابراین بدیهی است بر خوش رفتاری با انسان تاکید بیشتر می شود.

امام جمعه شاهین دژ با بیان اینکه جوانان کشورهای غربی در صورت مطالعه تاریخ انقلاب و اسلام به طور قطع به حقانیت آنها اعتراف می کنند، اضافه کرد: بنابراین برای شناخت حقایق این آیین آسمانی گام برداشته و در راستای تفکیک سره از ناسره اهتمام شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه فجر سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته ایم، اظهار داشت: 75 میلیون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شاهین دژ: اسلام ساخته دست غرب در جهان جایگاهی ندارد

امام جمعه شاهین دژ: اسلام ساخته دست غرب در جهان جایگاهی ندارد