مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 13:152015-01-29اقتصادي

نخستین کارخانه آسفالت دهیاری های کشور در رفسنجان افتتاح شد


مدیرکل امور دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: نخستین کارخانه آسفالت دهیاری های کشور در رفسنجان افتتاح شد.

- محمدمهدی بلوردی ظهر در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح کارخانه آسفالت دهیاری ها با حضور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد و اظهار داشت: این کارخانه از محل اعتبارات دهیاری های بخش مرکزی رفسنجان در کیلومتر 22 جاده رفسنجان - انار احداث شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه نخستین کارخانه ای است که دهیاری های کشور به مالکیت خود دارند، تصریح کرد: این کارخانه 120 تنی با تجهیزات کامل از جمله استخر قیر، کارخانه آسفالت و تجهیزات سنگ شکن راه اندازی شده است.

بلوردی بیان کرد: از صفر تا 100 عملیات تولید، آسفالت و پخش آن توسط کارخانه صورت می گیرد که امیدواریم بتوانیم نمونه این کارخانه را در نقاط دیگر استان نیز داشته باشیم.

مدیرکل امور دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری کرمان درباره میزان اشتغالزایی این کارخانه نیز گفت: در حال حاضر حداقل 11 نفر در این کارخانه مشغول به کار شده اند که پیش بینی می کنیم تا 30 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی داشته باشد.

بلوردی با بیان اینکه این کارخانه آسفالت را با هزینه کمتری به دهیاری ها ارائه می دهد، عنوان کرد: این کارخانه می تواند تا شعاع 75 کیلومتری خود به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کارخانه آسفالت دهیاری های کشور در رفسنجان افتتاح شد

نخستین کارخانه آسفالت دهیاری های کشور در رفسنجان افتتاح شد