مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 13:152015-01-29اقتصادي

همسو نبودن آموزش عالی با بازار کار


رییس سازمان تجاری سازی و همیاری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد با توسعه زیرساخت فناورانه و دانش بنیان و ایجاد مراکز رشد و پارک ها می تواند گامهای موثری در راستای هدایت شغلی دانشجویان بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در منطقه مرکزی، محمدرضا پورعابدی در نشست روسای جهاد دانشگاهی درباره تغییر و تحولات انجام شده در سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، تحلیل اجمالی مسائل و مشکلات اشتغال دانش آموختگان، پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری شرکت های دانش بنیان و مدل تشکیل آنها در جهاد دانشگاهی سخن گفت.

وی افزود: فناوری های بسیار زیادی در جهاد دانشگاهی تولید شده اما در جهت تجاری سازی فعالیتی انجام نشده است بر این اساس در این زمینه باید فعالیت های ویژه تری انجام شود.

براین اساس در تغییر و تحولات جدید سازمان بنا گذاشته شده تا ساختارهایی برای حمایت از تجاری سازی در جهاد دانشگاهی به وجود آوریم.

پورعابدی ضمن اشاره به اشتغال دانش آموختگان گفت: کل دانشجویان کشور چهار میلیون و 500 هزار نفر هستند که از این تعداد 55 درصد در بخش دولتی و 44 درصد در بخش غیردولتی مشغول به تحصیلند.

رییس سازمان تجاری سازی و همیاری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی با تشریح تعداد افرادی که در مقاطع مختلف تحصیل می کنند، گفت: بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسو نبودن آموزش عالی با بازار کار

همسو نبودن آموزش عالی با بازار کار