مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 12:052015-01-29فرهنگي

ایوبی «نیمرخ ها» را از نزدیک دید


حجت الله ایوبی عصر روز گذشته پنجشنبه 8 بهمن ماه از پشت صحنه فیلم سینمایی «نیمرخ ها» به کارگردانی ایرج کریمی بازدید کرد.

- "، حجت الله ایوبی عصر گذشته 8 بهمن به بازدید از پشت صحنه فیلم نیمرخ ها به کارگردانی ایرج کریمی رفت و از نزدیک در روند فیلمبرداری این پروژه سینمای قرار گرفت.

وی در ابتدا ضمن خسته نباشید به تمامی عوامل این فیلم با بیان اینکه وقتی وارد این لوکیشن شده احساس مثبتی دریافت کرده است، گفت: به نظر می رسد میان تمامی عوامل این فیلم یک همدلی و دوستی وجود دارد که امیدواریم این همدلی در تمام سینمای ایران دیده شود.

رییس سازمان سینمایی درباره فیلم سازی کارگردان این پروژه بعد از هشت سال نیز اظهار کرد: امیدواریم که این غیبت آقای کریمی دوباره تکرار نشود و با احساس خوب و مثبت به ساخت فیلم ادامه دهد.

ایوبی تصریح کرد: ما آمده ایم تا هنرمندانی مثل آقای کریمی راحت تر فیلم بسازند زیرا آنقدر استعداد و علاقمند به سینما در ایران وجود دارد که می توان گفت ایران به معنای واقعی یک مدرسه سینما است.

وی همچنین درباره حضور نیمرخ ها در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر گفت: ما حتما از این آثار استقبال و حمایت می کنیم، این فیلم از جمله چند فیلمی است که منتظر هستیم تا به جشنواره بین المللی فیلم فجر برسد و امیدوارم که بتوانیم در اردیبهشت ماه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوبی «نیمرخ ها» را از نزدیک دید

ایوبی «نیمرخ ها» را از نزدیک دید