مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 10:352015-01-29دانش

واحدهای دانشگاه آزاد ارتقاء اعضای هیات علمی را جدی بگیرند


رییس دانشگاه آزاد در جلسه هیات رییسه دانشگاه با گرامی داشتن ایام مبارک دهه فجر، خاطر نشان کرد : دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نقش موثری در توسعه علمی کشور داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، یکصد و سومین جلسه هیات رییسه دانشگاه با ریاست دکتر میرزاده و حضور اعضا برگزار شد.

دکتر میرزاده در این جلسه با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تمام دانشگاهیان و ملت شریف ایران، بیان کرد: براستی حضرت امام خمینی (ره ) با دم مسیحایی و صلابت موسایی خود کشور ما را از ورطه هلاکتی که در دوران سیاه استبدادی غرق شده بود، نجات دادند.

وی با تاکید بر اینکه روزهای دهه فجر از جمله روزهای الهی به شمار می رود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای متعددی است که به استناد آیات قرآن، بایستی شکرگزار این دستاوردها بود و در برابر نارسایی های آن صبر پیشه کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از برکت انقلاب اسلامی، ایران توانست به یک توسعه علمی و فناوری سطح بالا در اکثر رشته ها برسد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی و تا سال 1357 تعداد کل دانشجویان ایران کمتر از 150 هزار نفر بود و مقدار تولید علمی ایران نیز آنقدر کم بود که به حساب نمی آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای دانشگاه آزاد ارتقاء اعضای هیات علمی را جدی بگیرند

واحدهای دانشگاه آزاد ارتقاء اعضای هیات علمی را جدی بگیرند