مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 10:052015-01-29سياسي

رسالت امروز روحانیت جهاد فرهنگی است


مدیر حوزه های علمیه با اشاره به این که دشمن جبهه دیگری را در زمینه فرهنگی به روی ما باز کرده است، گفت: وظیفه ما این است که با قلم به جنگ دشمن برویم و مانند هشت سال جنگ تحمیلی او را به زانو درآوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در همایش تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در این مسأله گفت: توصیه من به مسؤولین کشور این است که به امور خانواده شهدا رسیدگی کنید.

وی در ادامه با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در راستای قدردانی از خانواده های شهدا، گفت: قدر دانی از ایثارگری خانواده شهدا ایجاب می کند که به امور خانواده شهدا در راستای تحصیل، آگاهی و کار فرهنگی رسیدگی شود.

حسینی بوشهری با بیان اینکه دو جبهه همیشه در مقابل هم ایستاده اند، اظهار کرد: یک جبهه کسانی هستند که در راه پیامبران الهی هستند و جبهه دیگر در مقابل این افراد صف آرایی و اردوگاه به پا کرده اند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تأکید بر اینکه کسانی که با ارزش های الهی و مومنان مقابله می کنند هیچ قدرتی ندارند، تصریح کرد: این افراد هیچ قدرتی ندارند و نباید از آنها ترسید چرا که این ها در راه طاغوت مبارزه می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت امروز روحانیت جهاد فرهنگی است

رسالت امروز روحانیت جهاد فرهنگی است