مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 09:502015-01-29ورزشي

فارس خبر می دهد رویارویی تکواندوکاران قزوینی با حریفان در لیگ نقش جهان


در ادامه رقابت های لیگ دسته نخست تکواندوی باشگاه های کشور جام نقش جهان تکواندوکاران قزوین برای مواجه با حریفان به روی شیاپ چانگ می روند.

- " از قزوین، هفته های اول و دوم از مرحله برگشت رقابت های لیگ دسته نخست تکواندوی جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور جام نقش جهان در حالی فردا با برگزاری 10 دیدار پیگیری می شود که تیم هیئت تکواندوی قزوین در این رقابت ها در دو بازی متوالی به مصاف رقیبان خود می رود.

در این رقابت ها تیم هیئت تکواندوی قزوین در هفته نخست دور برگشت این مسابقات به مصاف تیم صدرنشین و مدعی باشگاه مقاومت تهران می رود و در هفته دوم این پیکارها با شرکت پالایش نفت آبادان دیدار می کند.

اما در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها تیم منطقه آزاد ارس قزوین که در حاضر عنوان جایگاه دومی جدول رده بندی را در اختیار دارد، به مصاف تیم های هیئت تکواندوی شهرستان ملایر و هیئت تکواندوی گچساران می رود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار تیم هیئت تکواندوی قزوین مقابل تیم های باشگاه مقاومت تهران و پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته های اول و دوم دور برگشت رقابت های لیگ دسته نخست باشگاه های کشور جام نقش جهان اظهار کرد: تکواندوکاران قزوینی در دور رفت این رقابت ها نتوانستند عملکرد مثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد رویارویی تکواندوکاران قزوینی با حریفان در لیگ نقش جهان

فارس خبر می دهد رویارویی تکواندوکاران قزوینی با حریفان در لیگ نقش جهان