مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 09:452015-01-29ورزشي

انتخاب فغانی را به جامعه داوری تبریک می گویم/ به آینده استقلال خوشبینم


سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت در دیدار فینال جام ملت های آسیا را به جامعه داوری و فوتبال ایران تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار فینال جام ملت های آسیا را به جامعه داوری و فوتبال ایران تبریک می گویم.

وی در مورد دیدار با سپاهان هم اظهار کرد: شرایط تیمی استقلال نسبت به سایر تیم هایی که در این هفته به میدان می روند، متفاوت است زیرا 5-6 بازیکن در اختیار تیم ملی بزرگسالان و امید بود، تمرینات مان کامل برگزار نشد و به هماهنگی کامل دست پیدا نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال سپاهان را تیم بزرگی برشمرد که خودش هم دو سال مسئولیت در این تیم داشته و اضافه کرد: این باشگاه از نظر مدیریتی و بازیکن شرایط بسیار خوبی داشته و مربی خوبی به نام فرکی دارد.

وی همچنین تاکید کرد: در این یکی دو روزه و پس از بازگشت ملی پوشان، انگیزه تیمی استقلال بالاتر رفته و نقاط ضعف مان را برطرف کردیم.

البته هرچند نتوانستیم مسلمان را جذب کنیم و هلمکه هم به دلیل مصدومیت به استقلال ملحق نشد، اما به آینده تیم خودم خوشبین هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فغانی را به جامعه داوری تبریک می گویم/ به آینده استقلال خوشبینم

انتخاب فغانی را به جامعه داوری تبریک می گویم/ به آینده استقلال خوشبینم